Wtorek, 25 lipca 2017 r.

Imieniny: Jakuba, Krzysztofa KONTRAST

eb_2017 riurwe_2017
Partner serwisu:

PGE eBOK rozwija się dla klientów

Kategoria: Aktualności
07.07.2017

PGE Obrót wprowadziło kolejne udogodnienia  w serwisie eBOK. Prosty sposób rejestracji daje coraz więcej funkcjonalnych możliwości, m.in. uruchomienie eFaktury.

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy numeru klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których do tej pory najczęściej korzystali klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Co nowego?

Jednak to nie wszystkie funkcjonalności dostępne w serwisie. Od teraz każdy z klientów korzystających z eBOK może dodatkowo:

  • nadać własne nazwy kontom rozliczeniowym (w zakładce „Zarządzenia kontami”)
  • sprawdzić na jakim koncie aktualnie się znajduje (informacja pod adresem profilu eBOK)
  • prosto i szybko uruchomić usługę eFaktury (korzystając z ekranu powitalnego dla nowych Użytkowników lub z poziomu zakładki: Ustawienia -> „Moje Zgody”)

Doceniają nas nie tylko klienci

Za wdrożenie PGE eBOK i mBOK, Spółka otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”. Z kolei za nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK, Spółka otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016. Ostatnio rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem zostało zauważone przez tygodnik „Wprost”, który przyznał PGE Obrót nagrodę za jakość obsługi klienta.

 

Źródło: Informacja prasowa

Fot.: 123rf.com

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.