Partner serwisu
21 kwietnia 2017

J. Ławrecki: Świadome zarządzanie kluczowe dla postrzegania firmy

Kategoria: XXIV Sympozjum Wiosenne Spotkanie Ciepłowników

Wizerunek przedsiębiorstwa – pozytywny, negatywny czy nijaki – jest wynikiem pracy i komunikacji wielu osób.
Rolą osoby odpowiedzialnej za komunikację przedsiębiorstwa jest nie tylko bycie jego rzecznikiem w kontaktach z dziennikarzami, ale przede wszystkim świadome zarządzanie wszystkim, co wpływa na wizerunek firmy.

J. Ławrecki: Świadome zarządzanie kluczowe dla postrzegania firmy

Nowoczesne kanały w mediach społecznościowych nie zdadzą się na wiele, jeśli w trakcie awarii ciepłowniczej zapanuje chaos informacyjny i każdy pracownik będzie udzielał informacji według swojej własnej wiedzy. Wspaniałe materiały promocyjne będą bezużyteczne, jeśli nie będziemy w stanie zapewnić, że handlowcy każdego dnia będą działać zgodnie z wartościami firmy. Wreszcie najciekawsze informacje prasowe nie złożą się na spójny wizerunek firmy, jeśli będą wysyłane bez strategii i planu.

Osoba odpowiedzialna za komunikację musi świadomie zarządzać tym kwestiami. Warto jednak pamiętać, że budowanie dobrej reputacji firmy podobne jest do budowania reputacji każdego z nas. Ludzie oceniają naszą wiarygodność, uczciwość, otwartość i szacunek, jaki im okazujemy.

 

 

fot.: zasoby własne autora

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ