Wtorek, 25 kwietnia 2017 r.

Imieniny: Marka, Jarosława KONTRAST

eb_2017 yara
Partner serwisu:
Data rozpoczęcia konferencji:

24 kwietnia 2017 r.

Miejsce konferencji:

Zakopane

Organizator

 

XXIV Sympozjum Wiosenne Spotkanie Ciepłowników

M. Niestępska: wizerunek to zbiór skojarzeń

21.04.2017

Wizerunek jest to zbiór skojarzeń i pierwsza reakcja, jaką wywołuje nazwa lub logo naszej firmy. Naszym celem jest, aby kojarzyć się pozytywnie tj. z komfortem, ciepłem i profesjonalizmem i aby widok naszego komina górującego nad otoczeniem kojarzył się z ekologią i alternatywą dla smogu. Byłoby fatalnie, jeśli kojarzylibyśmy się z wysokimi rachunkami, dyskomfortem braku ciepłej wody, zimnymi grzejnikami podczas silnych mrozów i protekcjonalną obsługą klienta. Nie możemy również być anonimowymi.

Zdajemy sobie sprawę, że budowa wizerunku to codzienna budowa zaufania w relacji z otoczeniem, zaufania naszych odbiorców oraz potencjalnych odbiorców. Jesteśmy dostawcami usługi polegającej na zapewnieniu komfortu cieplnego w sposób ciągły i właśnie zachowania ciągłości dostaw oczekują przede wszystkim nasi odbiorcy. Ciągłość dostaw uważam za fundament wizerunku przedsiębiorstwa ciepłowniczego. Budowanie wizerunku z hasłem „masz ciepło i już” zobowiązuje nas do realizacji strategii rozwoju niezawodnego systemu ciepłowniczego, gwarantującego ciepłą wodę w kranie oraz ciepłe grzejniki nawet podczas usuwania awarii. Przerwy w świadczeniu usług kładą się bowiem największym cieniem na naszą wiarygodność i wizerunek.

Istotną cegiełką budująca nasz wizerunek jest zakodowanie w świadomości otoczenia naszej usługi i naszego produktu – „ciepła systemowego” jako najtańszej i najbardziej ekologicznej opcji ogrzewania i ciepłej wody. Drugą cegiełkę dokłada nasz zespół zadowolonych z pracy profesjonalistów. Wizerunek przedsiębiorstwa budują bowiem tylko pracownicy, którzy się z nim utożsamiają. Dlatego warto być wiarygodnym i umożliwiającym rozwój pracodawcą. Istotne jest traktowanie każdego klienta tak, aby czuł, że podchodzimy do jego problemów indywidualnie – od momentu zapytania o możliwość przyłączenia do sieci. Kolejną cegiełką w budowie wizerunku jest kodowanie w otoczeniu naszej firmy jako aktywnej w życiu lokalnej społeczności, w tym poprzez wspieranie i udział w lokalnych inicjatywach i wydarzeniach. Wizerunek tworzymy bowiem poprzez naszą
aktywność i bycie rozpoznawalny na rynku.

 

 

 

fot.: zasoby własne autora

 

PARTNERZY

  • Honorowy patronat
  • <p>Sponsor główny</p>
  • Honorowy patronat
  • <p>Partner główny</p>
  • Partner branżowy
  • Partner branżowy
  • <p>Partner</p>
  • <p>Partner</p>
  • <p>Partner prawny</p>
  • Patronat merytoryczny
  • <p>Patronat naukowy</p>
  • Patronat naukowy
  • Patronat medialny
  • <p>Patronat medialny</p>
  • <p>Patronat medialny</p>
  • Patronat medialny
  • <p>Organizator</p>

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.