Partner serwisu
16 kwietnia 2018

Energa Obrót nagrodzona przez Gazetę Bankową

Kategoria: Aktualności

Zawieranie umów na energię elektryczną przez internet, czyli Formularze online Energa zdobyły drugie miejsce w konkursie Lider 2017 w kategorii Przemysł 4.0, organizowanym przez „Gazetę Bankową”.

Energa Obrót nagrodzona przez Gazetę Bankową

Dostępne na odświeżonej stronie www.energa.pl „Formularze online Energa” to innowacyjny na rynku energetycznym serwis, który umożliwia klientom zamówienie i realizację zawarcia umowy przez internet. Bez wychodzenia z domu można zamówić nową umowę na prąd, przepisać istniejący licznik, a także zmienić grupę taryfową bądź ofertę. System nie tylko stanowi wygodne i nowoczesne rozwiązanie dla ponad 3 milionów klientów Energi, ale również optymalizuje i digitalizuje wewnętrzne procesy obsługi umów. 

- W myśl zasady: „kto się nie rozwija, ten się cofa”, Energa Obrót wprowadza innowacje mające na celu zwiększenie wygody naszych klientów i odpowiedź na ich potrzeby. Każdy z nas ceni sobie swój czas i wygodę, stąd zaprzęgliśmy do pracy nowoczesne technologie. Jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym oferujemy możliwość zdalnej realizacji tak wielu usług. Wystarczy komputer, a nawet smartfon, oraz połączenie z internetem, żeby znaczną część spraw, które dotychczas wymagały wizyty w salonie lub kontaktu z infolinią, załatwić samodzielnie. ­Cieszymy się, że to innowacyjne podejście znalazło uznanie w konkursie „Gazety Bankowej” – powiedział Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa Energi Obrotu, który odebrał nagrodę.

System formularzy Energi wyróżnia się prostotą, intuicyjną budową oraz zrozumiałym językiem

Platforma jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Możliwość wykorzystania wbudowanego w telefon aparatu jako skanera, który automatycznie dołącza załącznik do wypełnianego formularza, znacznie upraszcza cały proces. System umożliwia także przekazywanie call center informacji na temat przerwanych procedur, które mogą oznaczać konieczność pomocy w wypełnieniu formularza. Konsultant podczas kontaktu z klientem może udzielić bezpośredniej pomocy. Jak każde nowoczesne rozwiązanie IT, system dostępny jest 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie.

– Nie zapominamy jednak o klientach, którzy wolą bezpośredni kontakt z pracownikiem, czy to osobiście w salonie, czy telefonicznie. Dlatego „Formularze online Energa” są uzupełnieniem innych kanałów kontaktu, które oferujemy – dodał Dariusz Chrzanowski.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ