Partner serwisu
29 marca 2019

Kompleksowa oferta w najnowszej kampanii TAURONA

Kategoria: Aktualności

Komfort, bezpieczeństwo i stabilność to cechy wyróżniające ofertę TAURONA promowaną w startującej właśnie kampanii informacyjno-marketingowej firmy. Kampania akcentuje działania dotyczące zapewnienia stabilnych cen prądu oraz praktyczne zalety serwisu Mój TAURON. Jednym z głównych nośników kampanii jest katalog, który otrzymają gospodarstwa domowe na południu Polski.

Kompleksowa oferta w najnowszej kampanii TAURONA

TAURON realizuje strategię dostarczania klientom kompleksowych rozwiązań dla domu i firmy. W ofercie ma nie tylko prąd i gaz, ale również nowoczesne urządzenia smart home oraz inne produkty i usługi, które zwiększają komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Zaliczają się do nich cenione przez klientów usługi fachowców oraz   atrakcyjne cenowo pakiety grzewcze, umożliwiające wymianę dotychczasowego ogrzewania na rozwiązania nowoczesne, wydajne i przyjazne środowisku.

Wiodącą ofertą w najnowszej kampanii TAURONA jest pakiet prąd z gazem, który gwarantuje bonus w formie urządzeń smart oraz rabaty. W tej ofercie cena sprzedaży prądu za kWh jest o 5 proc. niższa w stosunku do taryfy TAURON, a cena sprzedaży paliwa gazowego o 5 proc. niższa od ceny największego sprzedawcy gazu w Polsce.

– Budowanie oferty dostosowanej do potrzeb klientów to priorytet działań spółki. W tym celu TAURON podejmuje działania w wielu obszarach, a jednym z nich jest wdrożenie ustawy opracowanej przez Ministerstwo Energii zapewniającej klientom i ich rodzinom stabilne ceny prądu. – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.

TAURON stawia również na rozwój kanałów obsługi i sprzedaży online – dlatego w najnowszej kampanii marketingowej firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu Mój TAURON są powiązane z dodatkowymi bonusami. Przykładowo, zakup na mojtauron.pl oferty specjalnej na prąd plus gaz z darmowymi urządzeniami smart premiowany jest zwrotem za prąd w wysokości 200 zł.

– Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój TAURON, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Szczegóły produktów i usług TAURONA oraz opis działań związanych z zapewnieniem stabilnych cen prądu przedstawione zostały w katalogu, który będzie dostarczany do domów klientów od kwietnia br. Już teraz można się z nimi zapoznać na stronie www.tauron.pl oraz we wszystkich punktach obsługi. Zasięg kampanii TAURONA zapewnią też działania informacyjne prowadzone w prasie, radiu i Internecie.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ