Partner serwisu
02 kwietnia 2019

Dobre praktyki LOTOSU w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Kategoria: Aktualności

Dni BHP, Kierunek Bałtyk czy Szukamy Następców Mistrza – w sumie 12 dobrych praktyk Grupy LOTOS zostało opublikowanych w 17. już edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Spółka została też uhonorowana za 10-lecie współpracy z FOB w upowszechnianiu idei CSR w Polsce.

Dobre praktyki LOTOSU w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy w Polsce przegląd aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. Wśród dobrych praktyk Grupy LOTOS w publikacji znalazły się: Dni BHP, Portal dla Dostawców, Program Wolontariatu Pracowniczego, Szukamy Następców Mistrza, Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM, Kierunek Bałtyk, LOTOS – Mistrzowie w pasach, Wsparcie na starcie, LOTOS Running Team, Zdolni z LOTOSEM. W raporcie jest też opis praktyk: Program Wspierania Innowacyjności oraz publikacji zintegrowanych raportów rocznych.

Grupa LOTOS została uhonorowana statuetką za 10-lecie współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w upowszechnianiu idei CSR w Polsce.

– Postępowanie według zasad społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju jest Grupie LOTOS szczególnie bliskie. Stąd też podejmując decyzje biznesowe staramy się konsekwentnie wdrażać zasady CSR we wszystkich sferach działalności naszej firmy – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych.

Coraz więcej firm realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej odsłonie Raportu zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk, jak i liczby firm, nastąpił 30-procentowy wzrost. W ubiegłorocznej publikacji liczba pozytywnych działań przekroczyła 1000, a w tym roku sięgnęła ponad 1500.

– Obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu. Pojawiają się inicjatywy i regulacje prawne na poziomie międzynarodowym i krajowym skłaniające firmy do większej aktywności na polu CSR. Jedną z nich są Cele Zrównoważonego Biznesu. CSR zawdzięcza rozwój także stawianym przez partnerów biznesowych wymogom dostarczania informacji również z działalności niefinansowej spółki. CSR staje się niezastąpionym narzędziem w coraz silniejszej rywalizacji o przyciągnięcie i utrzymanie pracowników. To główne czynniki, ale z pewnością niejedyne – podsumowuje tegoroczny wynik Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Cały raport jest dostępny: Tutaj

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ