Partner serwisu
29 listopada 2017

Archiwizować wiedzę w elektrowni

Kategoria: X Konferencja Remonty i Utrzymanie Ruchu w Energetyce

- Należy archiwizować wiedzę, bo ewentualne odejście fachowców z zakładu powoduje jej istotny ubytek - podkreśla Stanisław Siedlecki, dyrektor Departamentu Zarządzania Majątkiem ENERGA Elektrownie Ostrołęka S.A.

Archiwizować wiedzę w elektrowni

Postęp technologiczny powoduje, że w przemyśle coraz częściej stawia się na automatykę. Nie można jednak zapominać, że najważniejszy jest człowiek i to właśnie od wyszkolonego personelu zależy powodzenie przedsięwzięcia.

Należy szkolić obsługę, to nie podlega żadnej dyskusji. Powiem więcej - trzeba również archiwizować ich wiedzę, bo ewentualne odejście fachowców z zakładu powoduje jej istotny ubytek. Są pewne systemy informatyczne, które pozwalają na archiwizowanie wiedzy remontowej i eksploatacyjnej. Nie ma więc żadnych wątpliwości - szkolenie jest ważne. Poza tym, dzięki niemu można budować wartość firmy - podkreśla Stanisław Siedlecki.

Podobne zdanie miało ponad 65% uczestników debaty "Postawmy sprawę jasno - co i jak remontować", podczas której zadano pytanie: Co bardziej się opłaca: szkolenie personelu eksploatacyjnego, czy oparcie się na automatyce? Debata odbyła się w ramach X Konferencji Remonty i Utrzymanie Ruchu w Energetyce. Wypowiedź Stanisława Siedleckiego pochodzi z tej debaty.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ