Partner serwisu

Reklama

Kategoria: Magazyn

Kto czyta nasz magazyn?
Kierunek Energetyka” dociera do dyrektorów, głównych specjalistów (mechanicy, automatycy, energetycy) elektrowni, elektrociepłowni, ciepłowni, elektrowni przemysłowych, przedstawiciele dużych zakładów przemysłowych oraz biur projektowych.
Docieramy również do firm specjalistycznych mających w ofercie urządzenia, technologie i rozwiązania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania nowoczesnej energetyki.

Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy dociera do naszych odbiorców poprzez imienną wysyłkę oraz prenumeratę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.

Jaki mamy zasięg?
Ogólnopolski

Tematyka magazynu:

  • efektywność energetyczna,
  • energetyka przemysłowa,
  • redukcja emisji,
  • handel energią,
  • ciepłownictwo,
  • bezpieczeństwo w energetyce,
  • inwestycje w energetyce,
  • odnawialne źródła energii,
  • efektywność energetyczna i gospodarka wodno-ściekowa,
  • utrzymanie ruchu w nowoczesnych zakładach,
  • nowoczesne technologie, informatyka, diagnostyka oraz automatyka,
  • opinie ekspertów, podsumowania i prognozy.

Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Kierunek Energetyka

Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.

Co w praktyce oznacza współpraca z nami?

  • możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
  • precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
  • bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
  • pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
  • precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
  • możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług.

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ