Nowy rzecznik klienta w Enerdze Obrocie
Klienci Energi Obrotu mają nowego rzecznika. Funkcję tę objęła Sylwia Tadej-Kaim.

Do rzecznika klienta mogą zwracać się osoby, które potrzebują dodatkowego wsparcia. Niektóre sprawy wymagają bowiem, jak zaznacza nowa pani rzecznik, niestandardowych rozwiązań.
– W niektórych sprawach standardowe procedury okazują się niewystarczające, a zadowolenie klientów jest dla Energi Obrotu priorytetem. Dlatego wnikliwie przeanalizuję każdą, zgłoszoną mi sprawę i znajdę najlepsze rozwiązanie. Zapraszam do kontaktu – mówi Sylwia Tadej- Kaim, rzecznik klienta w Enerdze Obrocie.
Jak się skontaktować?
Klienci, którzy mają potrzebę skorzystania z pomocy rzecznika klienta Energi Obrotu, mogą to zrobić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie spółki: https://www.energa.pl/dom/kontakt/rzecznik-klienta-2. W treści wiadomości należy podać sygnaturę reklamacji, z której przebiegiem czy decyzją nie zgadza się klient.
Dla klientów, którzy chcą zgłosić sprawę po raz pierwszy, odpowiednim kanałem komunikacji będzie obsługa klienta: https://www.energa.pl/dom/kontakt. Mogą oni skorzystać z elektronicznego biura obsługi klienta ENERGA24, logując się na swoje konto, napisać do Energi Obrotu na czacie, lub zgłosić sprawę za pomocą infolinii pod numerem 555 555 555.
Komentarze